Lowongan Kerja TikTok Agustus 2022

Halo Befseeker! Selamat berjuang untuk mencari kerja dan merubah nasib. Pada kesempatan kali ini, Befwork menyajikan informasi lowongan kerja wilayah DKI Jakarta dengan rincian sebagai berikut:

Responsibilities:
- Identify the training needs of managed service providers and formulate training plans.
- According to the business needs of the TikTok Shop Partner, build a training system and follow up the full cycle of the training project.
- Carry out training content output and optimization.

Qualifications

- Minimum Bachelor's Degree or above
- 2-5 years of experience as a trainer, experienced successful experience in organizing training and building a training system.
- Strong understanding of influencers, social media, e-commerce, livestreaming, and digital trends landscape.
- Strong communication, public speaking, organizational, and time management skills; comfortable working in a fast-paced and dynamic environment.
- Problem analysis ability, information collection ability, organization and coordination ability, project design and curriculum development ability.
- Proficient in English and native Indonesian language.

APPLY: CLICK HERE



Catatan:
  • Harap selalu berhati-hati terhadap segala bentuk tindak penipuan.
  • Selalu hindari lowongan kerja yang memungut biaya saat proses rekrutmen, karena sejatinya mencari kerja adalah upaya untuk mencari dan mendapatkan upah, bukan untuk dipunguti upah.
  • Befwork selalu berusaha membantu untuk memilah dan memfilter informasi lowongan kerja yang dipublikasi. Tetapi, alangkah baiknya apabila diimbangi oleh wawasan yang lebih baik juga dari para Befseeker.

2023. All rights reserved.